Met bovenstaande foto maakte ze het zelf bekend op Instagram: J.Lo wordt op haar 48e het gezicht van de Guess Jeans spring 2018 campagne. Een eer, want de Guess Girls zijn iconisch...

Guess who’s the new Guess girl… plaatste ze op Instagram. Ongelooflijk blij is ze ermee. “Toen ik werd gebeld door Paul Marciano van Guess met de vraag of ik de nieuwe Guess Girl wilde worden, was ik zo thrilled en excited om deel te mogen uitmaken van zo’n iconisch merk waarvan ik als tiener al fan was. Als je terugkijkt naar de Guess campagnes door de jaren heen, zie je al die mooie modellen en iconische beelden die Paul heeft gecreëerd. Ik zie het echt als een groot compliment dat ik voor de voorjaarscampagne ben gevraagd.”

Droomvrouw
Grappig genoeg reageert Guess’ Paul Marciano zelf net zo opgewonden. “Jennifer Lopez is een Guess Girl’s droom. Ze is een groot artiest, iconisch en sensueel. Haar impact en invloed blijven maar groeien, en deze campagne viert dan ook het feit dat vrouwen mooier en getalenteerder worden naarmate ze meer levenservaring hebben. Haar schoonheid en klasse straalt van de campagne af. Ik ben zo blij dat Jennifer onze nieuwe Guess Girl is, maar tegelijk ook mijn femme fatale.”
Ofwel: hoe blij kunnen twee mensen zijn? Niettemin, hulde aan J.Lo. Met zulke looks op je 48e verdien je zo’n campagne! Hier een paar van haar Guess Girl-voorgangers...

Anna Nicole Smith.

Claudia Schiffer.

Drew Barrymore.

 

Het blijft schrikken als je telefoon vol onder water valt. Met met deze lifehack overleeft-ie het vrij eenvoudig.

De nieuwste modellen kunnen wel tegen een plons, maar voor iedereen die geen waterproof mobiele telefoon heeft - en vanaf nu weer volop aan of op het water gaat fotograferen, is het volgende product een perfecte lifesaver: silicagel. Die kleine zakjes die in je nieuw gekochte tas of schoenen zitten en je doorgaans meteen achteloos weggooit. Niet meer doen! Want:

Doe de telefoon samen met vijf silicagelzakjes in een afsluitbaar plastic zakje en laat ze een nachtje bij elkaar liggen. De volgende dag is je telefoon weer helemaal de oude!

 

Bron: Libelle tv. Beeld: iStock

 

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in! 

Actrice Tippe Hedren (88) kroop weer in een rol voor de mysterieuze Gucci-commercial.

Ooit, voor ze beroemd werd als actrice in Hitchcocks The Birds en Marnie, was ze al model. Het was Gucci’s Alessandro Michele die haar nu castte als waarzegster in z'n sieraden- en horlogecommercial. Een rol die ze met verve speelt.

Family affair

Hedren is de moeder van actrice Melanie Griffith en oma van Dakota Johnson (dochter van Melanie en Don Johnson en inmiddels beroemd vanwege Fifty shades of Grey…). Dakota was eerder ook al eens model voor Gucci, in de campagne voor de geur Bloom. Tippi Hedren is trouwens niet de eerste iconische actrice die door Gucci wordt gecast. Vorig jaar nog schitterde Vanessa Redgrave (toen 79) in de Cruise campagne.