De foto's zijn prachtig: Julianne Moore (56) gezicht van lingeriemerk Florale by Triumph
Door Martine Schut
Vijftig is het nieuwe dertig. En dat bewijst actrice Julianne Moore zeker in de campagne van het nieuwe exclusieve submerk van lingerielabel Triumph: Florale by Triumph. Leeftijd kent geen grenzen waar het schoonheid betreft!
Florale by Triumph is een gloednieuw exclusief submerk dat deze maand zijn internationale debuut maakt in selecte winkels en online. Zoals gezegd is actrice Julianne Moore dus hét gezicht.
Veel bloemenDe collectie bevat flatterende items, gedecoreerd met bloemkant en rijke borduursels van irissen, dahlia’s en rozen. Wie erachter de lens stond voor deze mooie campagne? De bekende modefotograaf Rankin. Bekijk hieronder de foto's!
Wat anderen nu lezen
Strak in het lentepak: dít voorjaarsuniform moet je hebben
Sarah Ferguson (63) ontdekt haar inner fashionista!
Body inclusiviteit in fashion? Vergeet het maar...
Fris de lente in: zo draag je de kleur groen
Onverwachte modetopper: de hoodie kan bij (bijna) alles!
9 looks die je niet wilt missen van de Oscars
Metallics zijn momenteel helemaal hot, maar hoe voorkom je de zilverfolie-look?
Style File: Katie Holmes (44) is chic, cool en ongecompliceerd
Transparant is trend (en ook jij kunt daar mee wegkomen!)
Ines de la Fressange viert de lente met inspiratie uit India