/https%3A%2F%2Fcdn.pijper.io%2Fnouveau2024%2F0%2F4%2F221070940.jpg)
Twee iconische Parijse merken lanceren samen een stijlvolle make-up collectie.
In zijn laatste maanden heeft de eerder dit jaar overleden ontwerper Karl Lagerfeld nog veel gedaan. Zo nam hij het initiatief om samen met L’Oréal Paris een make-up collectie te maken, die een mix is van zijn rock-chique eigenzinnigheid en L'Oréals Parijse elegantie. De officiële launch is tijdens Paris Fashion Week op 27 september 2019, maar we mogen al een tipje van de sluier oplichten.
/https%3A%2F%2Fcdn.pijper.io%2Fnouveau2024%2F9%2F3%2F221070939.jpg)
"Deze make-up lijn weerspiegelt het merk Karl Lagerfeld en waar Karl van hield in make-up - hij gebruikte vaak oogschaduw als kleur in zijn schetsen," aldus Caroline Lebar, hoofd beeld en communicatie bij Maison Karl Lagerfeld. "Voor L'Oréal Paris is inclusiviteit een belangrijke waarde: beauty for all. Karl vond het belangrijk dat een samenwerking resoneerde met zijn merk en een echte impact zou hebben op veel mensen."
/https%3A%2F%2Fcdn.pijper.io%2Fnouveau2024%2F3%2F3%2F221070933.jpg)
Verbonden door hun gedeelde liefde voor Parijs besloten beide merken met de collectie de kracht van vrouwen, feminine power, te vieren.
/https%3A%2F%2Fcdn.pijper.io%2Fnouveau2024%2F3%2F4%2F221070943.jpg)
De producten van KARL LAGERFELD X L'Oréal Paris zijn gecreëerd met de kennis en kleurexpertise van L’Oréal en de visie van Lagerfeld. Dit etui is een knipoog naar de handschoenen die hij zelf altijd droeg.
/https%3A%2F%2Fcdn.pijper.io%2Fnouveau2024%2F1%2F4%2F221070941.jpg)
De bijbehorende campagne is geïnspireerd op Karl Lagerfeld’s meest iconische quotes en zijn kenmerkende stijl.
/https%3A%2F%2Fcdn.pijper.io%2Fnouveau2024%2F7%2F3%2F221070937.jpg)
De collectie is in Nederland online verkrijgbaar bij Wehkamp en in de winkels van Etos.
Foto's (c) KARL LAGERFELD X L'Oréal Paris
Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in