Het Meghan-effect: alles wat de aanstaande van prins Harry draagt, wil iedereen meteen hebben. Vooral op de bordeaux rode handtas van het Schotse label Strathberry was een run. Lees: het 'armsieraad' vloog binnen elf minuten over de online toonbank. Uitverkocht dus.

Maar de tas (495 pond) die iedereen maar al te graag wil hebben, komt snel terug in de (online) schappen. Dat heeft het merk aan alle modeliefhebbers beloofd. Wanneer is alleen nog niet bekend. 

More content below the advertising
 

?❤️?❤️ #strathberry #royalengagement

Een bericht gedeeld door Strathberry (@strathberry) op

Op de wachtlijst
"We wisten niet wat ons overkwam. Dit is echt geweldig. Iedereen wilde zo snel mogelijk dezelfde tas als Meghan hebben. Alle exemplaren in deze kleuren waren in rap tempo verkocht. Maar we zorgen ervoor dat de handtas weer heel snel beschikbaar is. Ik raad iedereen aan om zich zo snel mogelijk op de wachtlijst te laten zetten. Dat kan via onze website", vertelt een woordvoerder van het merk aan The Telegraph. Andere kleuren van de tas zijn overigens nog wel beschikbaar, kijk hier welke dat zijn. 

Een stormloop
Niet alleen de tas, maar ook de witte mantel van het Canadese label Line (525 euro) was in ongeveer 24 uur overal uitverkocht. Net als haar pumps van Altuzarra en de groene japon van het Italiaanse P.A.R.O.S.H. die ze tijdens de aankondiging van haar verloving onder de jas droeg. 

Bron: The Telegraph
Beeld: Hollandse Hoogte