Ladival

Altijd en overal veilig genieten van de zon met de driedubbele bescherming van Ladival.

Eindelijk, de zon laat zich weer een beetje zien. Dat betekent: lekker buiten lunchen, een wijntje op het terras en fijne wandelingen met de zon op je gezicht. Maar pas op, we weten inmiddels dat we onze huid wel goed moeten beschermen.

De producten van Ladival beschermen niet alleen tegen UV-A en UV-B straling maar ook tegen IR-A straling. IR-A straling, oftewel infraroodstraling, veroorzaakt vroegtijdige huidveroudering en bereikt de diepere huidlagen.

Zuivere zonbescherming

De zonbescherming van Ladival biedt een complete bescherming. De producten zorgen voor een betrouwbare en snelle bescherming tegen verbranding, vroegtijdige huidveroudering en zijn vrij van onnodige ingrediënten. Ladival staat voor zuivere zonbescherming.

De intensief verzorgende zonnebrandproducten bieden snelle en betrouwbare bescherming voor iedereen die met een gerust hart van de zon wil genieten. Ladival kiest er bewust voor om geen conserveringsmiddelen, emulgatoren, kleurstoffen of parfums te gebruiken.

Daardoor zijn de producten geschikt voor dagelijks gebruik. Ladival is dermatologisch getest, biedt bewezen bescherming tegen UV-A en UV-B straling en wordt aanbevolen door dermatologen.

Nouveau mag 5 pakketten weggeven t.w.v. € 30,89.

Elk pakket bestaat uit:
Ladival zongevoelige huid - mini voor in de tas, transparante spray en een gel. Vul onderstaand formulier in en wie weet krijg jij een van de pakketten thuisgestuurd. Deze winactie is gesloten!

Die ellendige love handles kwijtraken is best een klus, de buik is nu eenmaal een moeilijke zone. Naast lekker sporten is goede voeding ook heel belangrijk. Deze vijf voedingsmiddelen helpen je om buikvet te laten verdwijnen.

Zet de volgende producten op de boodschappenlijst.

1. Bonen en linzen

De reden dat deze vezelrijke bommetjes zo goed zijn: bonen en linzen zijn laag in calorieën en omdat ze vol vezels zitten geven ze ook nog eens een boost aan je metabolisme.

2. Groenten en fruit dat rijk is aan water

Vet bij de buik wordt vaak veroorzaakt door een verstopping. Naast dat je veel water (twee liter per dag) moet drinken is het goed om producten te eten die veel water bevatten. Denk bijvoorbeeld aan watermeloen, komkommers, selderij en bloemkool.

3. Bessen

Blauwe bessen, rode bessen of aalbessen. Eigenlijk zijn alle soorten bes goed voor de taille. De reden: het zijn niet alleen vitaminebommetjes, maar ook rijk aan antioxidanten, mineralen en vezels. En dat laatste is goed om je buikvet aan te pakken. Lekker en gezond snoepen dus.

4. Zoete aardappelen

Schep nog maar wat op, want zoete aardappelen zijn goed voor je taille. Deze aardappel bevat namelijk naast antioxidanten ook vezels. Maar ook bètacaroteen, deze stof beschermt niet alleen de huid maar is ook goed om buikvet aan te pakken.

5. Noten en zaden

Noten kun je met een gerust hart eten, want volgens verschillende studie maken deze hartige 'jongens' jouw taille slanker. Ze zijn daarnaast gewoon heel lekker en bevatten ook nog eens mineralen. Elke dag een handje noten eten, daar zeggen we geen nee tegen. 

Bron: PopSugar/Margriet Beeld: iStock

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in

 

Sporten is heerlijk en gezond. Daarnaast is sterk het nieuwe slank. Maar welke sporten moet je eigenlijk op jouw leeftijd beoefenen om dat doel te bereiken?

Het is aan te raden om af en toe eens van work-out te wisselen.

Dertigers

Hallo yoga en pilates! Deze twee 'flexibele' sporten zijn uitermate geschikt voor een dertiger. Goed stretchen en lenigheid is cruciaal in dit decennium. Het is goed voor je hart, je wordt er soepel van en het vermindert stress.

Tussen de 40 en 50

Een zogenoemde high-intensity interval training is erg aan te raden, omdat de hartslag best wat omhoog mag. Denk bijvoorbeeld aan rustig hardlopen met tussendoor een minuut sprinten. Ook oefenen met gewichten zijn goed om vet te verbranden. Dat wordt met de kettlebell aan de slag dus.

Zestig

Zestiger opgelet! Je wil op deze leeftijd je kracht en flexibiliteit (die je de jaren daarvoor hebt opgebouwd) natuurlijk behouden. Train daarom lekker met wat gewichten in de sportschool voor de kracht en ga banen zwemmen om soepel te blijven.

Bron: Het Laatste Nieuws Beeld: iStock

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in.