Gucci Resort 2022
Gucci Resort 2022

Je zou hier eigenlijk voor betaald moeten worden.

Gezichtsjuwelen zijn op zich niet nieuw: miljoenen mensen hebben gaatjes in hun oren, neus en andere onderdelen van het gelaat.

Article continues after the ad

Maar wat Chanel presenteerde in haar Resort 2022 collectie met een faux logo-lippiercing...

...gevolgd door Gucci die het logo in neuzen hing, gaat wel een stapje verder. Het is op zich een ideale manier voor fashionista's om op te vallen tijdens een videocall en te laten zien dat ze hoe dan ook hun designerliefde intact houden.

Dior kon niet achterblijven, maar hield het op oorbellen...

...net als Vetements en Moschino... 

...en Outhouse en Fendi. Gezien het feit dat je zo uitbundig reclame maakt op uitgerekend de prime onderdelen waar mensen naar kijken, zou je je eigenlijk moeten laten betalen om ermee rond te lopen, toch?

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in