'Mode zou voor iedereen moeten zijn.'

Parijse chic is helemaal hot dit najaar, zo bewees eerder Ines de la Fressange al. Ook H&M haakt er op in met de magie van ‘Brasserie Hennes’ (waar ze ultrakleine kopjes koffie serveren).

Brasserie Hennes is een fictieve modebestemming die de brasserie cultuur van Parijs weerspiegelt. Iedereen wordt uitgenodigd om op het terras plaats te nemen en om de voorbijgangers met uitzonderlijke stijl en opvallende looks door de straten van Parijs te zien paraderen.

Article continues after the ad

Naomi Campbell speelt de Parijse mode-insider, die gezelschap krijgt van de nieuwsgierige toerist, model Jill Kortleve, die net in de modehoofdstad is geland. Met een kop koffie in de hand kijken Campbell en Kortleve toe hoe hun castgenoten...

... het creatieve koppel Young Emperors, model Jordan Barrett, model Paloma Elsesser en de influencer-tweeling Molly en Reese Blutstein, door de geplaveide straten flaneren in het beste van de H&M AW22 collectie.

De clip is een ode aan Parijs en biedt mode-inspiratie voor iedereen. "Mode zou voor iedereen moeten zijn, en het is geweldig om te zien hoe deze campagne dat uitdraagt," aldus Naomi.

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in