De inmiddels 19-jarige dochter van Madonna, Lourdes ‘Lola’ Leon, heeft haar modellencarrière debuut gemaakt. Zij poseerde voor de camera van haar moeders vriendin Stella McCartney. Lola heeft een groot deel van haar leven de publieke belangstelling vermeden, maar besloot om deel te nemen met de nieuwste campagne van McCartney’s nieuwe parfum POP.
POP by Stella McCartney
De campagne, die zelfacceptatie en positieve wederzijdse steun als concept heeft, is een bewuste tegenhanger van de negatieve wereld van de social media. “Ik ga zelf door deze strijd. Vrouwen hebben richtlijnen waar zij aan moeten voldoen en op social media vindt het publiek het nodig om commentaar te leveren.” vertelde Leon aan de Amerikaanse Vogue. “Ik hou ervan als iemand volledig zichzelf is, dan voel ik mij ook prettiger.” voegde ze eraan toe. Zangeres Grimes, Actrice Amandla Stenberg en dierenactivist Kenya Kinski-Jones doen samen met Leon mee aan de campagne.
McCartney vertelt over Lola: “Lola, die ik al haar hele leven ken, staat aan het begin van haar carrière als een performance artiest. Ze is een onafhankelijke, inspirerende en vrijgevochten jonge vrouw. Ondanks het feit dat zij in de schijnwerpers is geboren, heeft ze haar beide voeten stevig op de grond weten te houden!” Klik op de afbeeldingen op de POP campagne van Stella McCartney te bekijken.
Moeder en dochter
Lola vindt haar moeder een groot inspiratiebron. “Mijn moeder heeft mij zo veel geholpen. Ze heeft veel stijl en ze kleedt zich geweldig.” Het moeder-dochter duo bewonderen elkaar gevoel voor mode zoveel, dat ze een kledinglijn hadden opgericht genaamd Material Girl. Dit heeft dochter Lola niet lang volgehouden en stapte uit de samenwerking om het gezicht van POP te worden. Naast haar startende modellencarrière studeert Lola musicaltheater aan de University of Michigan.
Bron: ET online
Bewaren