En laat het aan JLo over om weer voor een relletje te zorgen.

Het is een goed jaar voor Jennifer Lopez (51). Ze zong op de Amerikaanse tv 2021 in, trad op bij de inauguratie van Joe Biden en brengt zowel een eigen beautylijn als nieuwe muziek uit. En de clip van In The Morning heeft een Nederlands tintje, want het fantasy-epos'je opent met topfitte JLo in een creatie van Iris van Herpen.

Article continues after the ad

Het is een pastelkleurige droom die letterlijk danst in de wind. Andere ontwerpen in deze muzikale modeshow zijn van Peruaanse ontwerper Augusto Manzanares, hij maakte de kristallen jurk, de enorme vleugels zijn van Mother Plucker.

In een andere scène draagt ze alleen de vleugels, met daaronder niks. Verder te zien: een witte japon van designer Marco Marco, een metallic Graham Cruz top met matching Lever Couture rok en een zilveren Manuel Albarran top en Iggy Soliven zeemeerminnenstaart.

Nu kan het aan Jennifer worden overgelaten om op zo'n golf van succes haar hand te overspelen. Om de 20ste verjaardag van haar hit Love Don't Cost A Thing te vieren, zette ze de #LoveDontCostAThingChallenge online en deed zelf een voorzet door een stukje van de oude clip, waarin ze op het strand haar designer zonnebril en juwelen weggooit en fans uitdaagt het filmpje na te maken.  

De wereldvreemde actie kwam haar op nogal wat kritiek te staan: 'We zitten midden in een pandemie, hebben nog geen overheidssteun gekregen en dan wil je dat ik mijn sieraden op het strand gooi?' Dáár had haar PR-team dus beter nog een nachtje over kunnen slapen.

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in