Het is haar gegund eens glunderend de balans op te maken.
Wat is een grote ster tegenwoordig zonder eigen documentaire? Het is zóveel meer salonfähig dan een realityshow! Die van Jennifer Lopez heet Halftime en is een infomercial, pardon, ode aan haar vasthoudendheid, haar talent, haar imago en haar succes.
Gelukkig schemert er bij Lopez net genoeg twijfel door om toch te willen doorkijken om te zien hoe ze nu echt is. Bovendien is het een vrouw met zo'n staat van dienst gegund om ook eens glunderend de balans op te maken en tegelijk het merk J-Lo nog eens in het zonnetje te zetten.
Halftime laat interviews met haar inner circle zien: familie, vrienden, de mensen waar ze zakelijk het meest close mee is. Er wordt een beetje teruggeblikt naar haar doorbraak Selena in 1997, maar de documentaire richt zich vooral op haar recentere werk: de lof die ze oogste voor Hustlers en vooral haar optreden tijdens de Super Bowl LIV Halftime Show.
Daarbij trad ze op met Shakira, wat ze omschrijft als 'het slechtste idee ooit'. Dat lag niet aan Shakira, maar aan de ruimte die ze kregen: "Als het een dubbele headliner moest zijn, hadden ze ons twintig minuten moeten geven. We hadden zes f#cking minuten, dat bood amper tijd om een goed deel van willekeurig welke song te zingen. Het is geen dansrevue, hè?"
Halftime is een kijktip voor de fans van Lopez, voor 50+ vrouwen die bevestigd willen zien dat Jennifer echt zwoegt voor dat topfitte lijf en voor iedereen die houdt van een vrouw die gewoon eerlijk toegeeft dat ze dolgraag een Oscarnominatie zou krijgen.
Halftime is vanaf vandaag te streamen op Netflix.
Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in