De Bijenkorf heeft speciaal voor Moederdag een eigen geur ontwikkeld: Eau de Mama. De geur laat zich omschrijven als krachtig, warm, puur en elegant. "Zo veelzijdig als een moeder," laat het warenhuis weten.
Zoetgeurende vanille voert de boventoon in deze oriëntaalse gourmandgeur. "De toevoeging van tonkabonen en amandel maakt Eau de Mama onweerstaanbaar, terwijl bloemnoten als osmanthus, heliotroop, jasmijn en tuberoos een fris en tegelijk weelderig accent geven," aldus het warenhuis.
Extraatje
Eau de Mama (50 ml) is voor € 39,95 te koop. In iedere verpakking zit nog een klein extraatje, een kaartje met bloemzaadjes die je onder een laag aarde legt. "Veel aandacht, liefde en een beetje water geven, dan groeit er binnen de kortste keren iets moois uit."
Pink Ribbon
Eau de Mama is tot en met 12 mei te koop in de winkels en via de site van het warenhuis. De opbrengst van de geur gaat naar Pink Ribbon, het goede doel waar Nouveau's coverdame Quinty Trustfull de ambassadrice van is.
Iscent Geurmarketing creëerde deze 'ultieme mamageur'.
Laten graveren
Geuren zijn traditioneel een populair cadeau om te geven en te krijgen voor Moederdag en zorgen voor een piek in de verkoop van het warenhuis.
"De Bijenkorf helpt klanten met het kiezen uit veel bekende en nieuwe geuren. Tot en met 12 mei staat het speciale geurenstation met geuren voor elk type moeder op de parfumafdeling van alle winkels. Van 10 t/m 12 mei kunnen alle parfums hier kosteloos gegraveerd worden in elke winkel," aldus het warenhuis.
Bronnen: de Bijenkorf, Iscent Geurmarketing
Beeld: de Bijenkorf
Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in