/https%3A%2F%2Fcdn.pijper.io%2Fnouveau2024%2F7%2F7%2F221065177.jpg)
Etihad Airways, officiële partner van de New York Fashion Week,
/https%3A%2F%2Fcdn.pijper.io%2Fnouveau2024%2F7%2F7%2F221065177.jpg)
Voor de gelegenheid werd een A380 in de kleuren van de New York Fashion Week door topmodel Amber Valetta ingehuldigd op JFK. Hoogtepunten van het evenement onder de onthulling van de 20e verjaardag was de campagne video van het merk en een live muzikaal optreden van Mary J. Blige.
“Jimmy Choo is al twintig jaar een trendsetter, gebaseerd op pure luxe. Het is daarom passend dat Ethihad Airways in samenwerking is getreden met het iconische merk, dat soortgelijke ambities deelt: om het ultieme te bieden in elegantie, verfijning en comfort”, zegt Patrick Pierce, Vice President van de sponsoring. “Onze ambitie is om de eerste keuze qua luchtvaartmaatschappij te worden voor de wereldwijde modeliefhebbers. Onze samenwerking met Jimmy Choo fungeert als een natuurlijke uitbreiding, in het bijzonder tijdens de New York Fashion Week”, voegde Pierce toe.
/https%3A%2F%2Fcdn.pijper.io%2Fnouveau2024%2F8%2F6%2F221065168.jpg)
De viering van de twintigste verjaardag van het merk Jimmy Choo wordt verdergezet tijdens de komende Fashion Weeks in Londen en Abu Dhabi.
Etihad Airways in Nederland
Vanuit Amsterdam biedt Etihad Airways twee vluchten per dag aan naar thuisbasis Abu Dhabi. Vanuit die hub vliegt de maatschappij naar 117 bestaande of aangekondigde bestemmingen voor passagiers en vrachtvervoer in het Midden-Oosten, Afrika, Europa, Azië, Australië en Noord- en Zuid-Amerika.
Bewaren