Een pop-up store met gouden randje

Pop-up

Ter gelegenheid van haar nieuwe WorkWear collectie en het eenjarig bestaan viert kledingmerk CVRD feest. Natuurlijk geheel in CVRD stijl, want op zo’n bijzondere locatie hebben wij nog geen pop-up boutique gezien. Van 29 september tot en met 2 oktober 2016 opent CVRD haar deuren op een elegante plek: een rijksmonument uit 1678 gelegen in de prestigieuze Gouden Bocht aan de Amsterdamse Herengracht compleet met historische stijlkamers en een eigen stadspark. Dit is het duurste pand van Amsterdam. Chic meets chic.

Pop-up

Tijdens dit pop up event wordt de nieuwe collectie gepresenteerd. Reken op elegante klassiekers zoals een camel coat, tweed mantelpakjes en tijdeloze pantalons.  Voor advies over ieders ideale silhouet en garderode zullen er een fashionstylist en kleermaker aanwezig zijn. De aankopen van €100,- of meer ontvangen een limited edition CVRD tas.

CVRD (uitgesproken als 'covered', wat bedekt betekend) is een modemerk dat draait om stijl, persoonlijke schoonheid en uitstraling. Bij CVRD zijn er weinig tot geen korte rokjes of diepe decolletés te zien – zij geloven in tijdloze stijl. De collectie is opgebouwd uit perfecte klassiekers die ruimte laten aan de persoonlijkheid van degene die ze draagt. Iedere vrouw kan met CVRD haar eigen look creëren.

Van 29 september tot en met 2 oktober is de pop-up boutique geopend van kledingmerk CVRD in het duurste pand van Amsterdam aan de Herengracht 518.

Alle inspiratie en prikkels die dagelijks tot ons komen, zorgen voor een diversiteit aan invloeden. Dat is wat Mart Visser met zijn nieuwste show wilde benadrukken en dat is gelukt.

De couturier koos voor de gelegenheid dan ook voor veel verschillende modellen; jong, oud, blond, donker. Elke vrouw weet zich door Mart op haar best gekleed. Er zijn geen trends meer, het gaat over die persoonlijke stijl van het individu: los van leeftijd, maat of origine. "Diversity; dat alles wat ik nu mooi vind."

Nouveau's mode-expert Anita Willemars was aanwezig en genoot met volle teugen. 

 

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in

 

 

Het luxe modemerk brengt voor de lancering van hun 9e damesgeur Attrepe-Rêves twee toppers uit Hollywood samen. Regisseur Sam Mendes kennen we van James Bond: Spectre en American Beauty.

Hij slaat de handen ineen met Actrice Emma Stone die we in de serene campagne-film, de eerste voor Louis Vuitton, verschillende landschappen zien doorkruisen.

Wij vinden het een plaatje, kijk maar mee: 

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in