De actrice begint een eigen skincarelijn.

Sterren en een eigen beautymerk, ze zijn niet meer weg te denken.

Nu is het actrice Scarlett Johansson (37) die aansluit in de lange rij, achter namen zoals Kylie Jenner, Rihanna, Jennifer Lopez, Jessica Alba, Gwyneth Paltrow en Kim Kardashian. Vanaf volgende week is haar eigen skincarelijn The Outset een feit. Ze kondigde het nieuws al in 2021 aan en ging er twee dagen geleden speciaal voor op Instagram.

Scarlett is nogal gesteld op haar privacy. Zo is er niet één foto van haar geweest tijdens haar zwangerschap. Ze beviel in augustus van zoon Cosmo, samen met komiek en tv-persoonlijkheid Colin Jost.

Article continues after the ad
@theoutset Co-founders @Kate Foster & #scarlettjohansson gearing up for launch 03.01.2022. Stay tuned for lots more to come ☺️ #theoutset #THESTARTOFYOU ♬ original sound - The Outset

Waarom Scarlett zo graag een eigen merk wilde? Nou: "Ik ben in mijn loopbaan het gezicht van verschillende luxe merken geweest, en heb daar altijd hele goede ervaringen mee gehad", deelt ze met Vogue. "Maar in dat soort campagnes speelde ik wel altijd een personage. Naarmate ik zelf evolueerde, wil ik een merk scheppen dat echt past bij wie ik ben."

The Outset moet 'universeel en toegankelijk' worden. Fans van Scarlett en haar huidje (🤚) kunnen zich inschrijven op een nieuwsbrief. Er komt sowieso een serum, een moisturizer, een nachtcrème een micellaire cleanser, een oogcrème en een lipproduct.

Alles wat een superster nodig heeft om haar huidje te verzorgen na lange dagen onder de make-up, kortom. Maar ach, zo'n huidje willen wij ook wel.

Beeld: The Outset

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in