Om hebberig van te worden.

Heel soms lanceert er een nieuw beautymerk waar je werkelijk íedereen over hoort. In de VS en de UK was dat merk de afgelopen jaren Drunk Elephant. Luxe producten die écht goed zijn voor je huid, in heerlijk vrolijke verpakkingen... waar we in Nederland echt niet aan konden komen.

Daar komt nu eindelijk verandering in, want Douglas verkoopt vanaf nu de complete lijn van Drunk Elephant voor gezicht, haar en lijf. En dat is goed nieuws, niet alleen vanwege de snoepjes van verpakkingen maar ook inhoudelijk.

Article continues after the ad

Want die cultstatus, die hebben ze dus niet zomaar bereikt. Die hebben ze omdat de producten allemaal een hele belangrijke gemene deler hebben. De Suspicious 6 zitten er niet in. En dat zorgde toch wel voor een revolutie in het wereldje. Waardoor heel veel kenners het gingen gebruiken, en de mond-tot-mondreclame niet meer te stoppen was.

Tiffany Masterson, het brein achter het merk, was het spuugzat dat ze allerhande huidproblemen had waarvoor ze heel beautyland moest afstruinen. Zij concludeerde uiteindelijk dat zes veelgebruikte ingrediënten in huidverzorgingsproducten de boosdoeners waren van al haar huidzorgen. Essentiële oliën, alcohol, siliconen, chemische zonnebrandmiddelen, parfums/kleurstoffen en SLS.

Die kwamen er dus niet in bij Drunk Elephant, en dat verschil merk je op je huid. Niets voor niets zijn alle nieuwe lanceringen van het merk steevast uitverkocht. Vast binnenkort ook in Nederland, maar vooralsnog is er voorraad. Goed nieuws voor wie al járen nieuwsgierig is naar de producten en door de pandemie niet naar de VS of Londen heeft kunnen afreizen.

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in