De inmiddels 19-jarige dochter van Madonna, Lourdes ‘Lola’ Leon, heeft haar modellencarrière debuut gemaakt. Zij poseerde voor de camera van haar moeders vriendin Stella McCartney. Lola heeft een groot deel van haar leven de publieke belangstelling vermeden, maar besloot om deel te nemen met de nieuwste campagne van McCartney’s nieuwe parfum POP.

POP by Stella McCartney
De campagne, die zelfacceptatie en positieve wederzijdse steun als concept heeft, is een bewuste tegenhanger van de negatieve wereld van de social media. “Ik ga zelf door deze strijd. Vrouwen hebben richtlijnen waar zij aan moeten voldoen en op social media vindt het publiek het nodig om commentaar te leveren.” vertelde Leon aan de Amerikaanse Vogue. “Ik hou ervan als iemand volledig zichzelf is, dan voel ik mij ook prettiger.” voegde ze eraan toe. Zangeres Grimes, Actrice Amandla Stenberg en dierenactivist Kenya Kinski-Jones doen samen met Leon mee aan de campagne.

McCartney vertelt over Lola: “Lola, die ik al haar hele leven ken, staat aan het begin van haar carrière als een performance artiest. Ze is een onafhankelijke, inspirerende en vrijgevochten jonge vrouw. Ondanks het feit dat zij in de schijnwerpers is geboren, heeft ze haar beide voeten stevig op de grond weten te houden!” Klik op de afbeeldingen op de POP campagne van Stella McCartney te bekijken.

 

Vader, moeder en dochter.

Moeder en dochter
Lola vindt haar moeder een groot inspiratiebron. “Mijn moeder heeft mij zo veel geholpen. Ze heeft veel stijl en ze kleedt zich geweldig.” Het moeder-dochter duo bewonderen elkaar gevoel voor mode zoveel, dat ze een kledinglijn hadden opgericht genaamd Material Girl. Dit heeft dochter Lola niet lang volgehouden en stapte uit de samenwerking om het gezicht van POP te worden. Naast haar startende modellencarrière studeert Lola musicaltheater aan de University of Michigan.

Bron: ET online

Bewaren

Goedemorgen, het is vandaag Wereldboekendag. Goede aanleiding om weer eens in een boek te duiken. Word je relaxed en gezond van...

Boekenlezers begrijpen niet dat er mensen zijn die zonder kunnen. Zij weten hoe heerlijk het is om je in een verhaal te verliezen. Ben jij bepaald geen boekenwurm? Laat deze twee redenen je op andere gedachten brengen.

1 Lezen is de ultieme stressverlager. Zes minuten in een boek lezen, vermindert je stress al met 68 procent, blijkt uit onderzoek. Logisch, door in een andere wereld te duiken, ben je afgeleid van waar je je druk om maakt. Het schijnt zelfs beter te helpen dan wandelen of naar muziek luisteren. Voorwaarde is wel dat je in een boek zit dat je leuk vindt.

Lang & gelukkig

2 Lezen is ook gezond. Mensen die lezen, zouden twee jaar langer leven dan niet-lezers, blijkt ook uit onderzoek. En daarvoor hoef je maar een half uur per dag te lezen. Reden zou kunnen zijn dat lezen je brein actief en gezond houdt. Gek genoeg telt het lezen van kranten en tijdschriften niet mee...

Beeld: iStock

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in!

Smullen, de Mother’s Day Gift Guide van Gwyneth Paltrows Goop is uit! Dat is online kijken, maar niet kopen, want Goops cadeaugidsjes zijn origineel, maar niet goedkoop.

Over zo’n drie weken, op 13 mei, is het Moederdag. Je bent dus mooi op tijd om Goops Gift Guide onder de neus van man en kinderen te schuiven. Met een zak geld ernaast, dat ook, want zoals altijd zijn de cadeaus origineel, maar de prijzen niet mals. Wat dacht je van een achttiengangendiner van $250 in LA? Of een spirit wellness retreat in Fairmont Chateau Lake Louis à $1910?
Om je nog meer een idee te geven…

Goop Fragrance, eau de parfum, $165:

Zijden pyjamaatje, $595:

Zodiac sign gouden ring, $2900:

Hermès vintage Courchevel Kelly bag, $13.000:

Meer zien, lekker scrollen op https://goop.com/style/gift-guides/the-goop-mothers-day-gift-guide/

 

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in https://www.nouveau.nl/artikel/schrijf-je-nu-voor-de-nouveau-nieuwsbrief