Nouveau staat achter de Women's Visibility Week.

Op zoek naar inspirerende rolmodellen om je eigen carrière een nieuwe impuls mee te geven? Van 1 tot en met 5 maart organiseert BrandedU, in aanloop naar International Women’s Day, de Women’s Visibility Week met een fantastisch onlineprogramma.

Article continues after the ad

In totaal 27 vrouwelijke sprekers vertellen hun verhaal over zichtbaarheid op de werkvloer en delen praktische carrièretips. De online talks worden elke dag gratis aangeboden, om inspiratie op het gebied van vrouwelijke zichtbaarheid voor iedereen toegankelijk te maken.

Deze vrouwen weten waar ze het over hebben

Women in finance, tech, commerce, media en leadership vullen een sterk programma en delen elke dag om 09.00 uur en om 14:00 uur live een online talk. Een selectie:

Maandag 1 maart: Mel Jacobs (Chief Information Officer at ABN Amro) & Karina van den Berg (Head of Non-Core CIB Execution office at ABN Amro)
Dinsdag 2 maart: Sonja Radenkovic (Vice President UX Design at TomTom), Kaaren Davoli (Vice President Global Marketing at TomTom) & Mei Lin Ang (Partner at IBM)
Woensdag 3 maart: Stacey Tank (Chief Transformation & Corporate Affairs Officer at Heineken), Allegra van Hövell-Patrizi (Chief Risk Officer CRO at Aegon) & Debora van der Zee-Denekamp (Vice-President Foods Benelux at Unilever)
Donderdag 4 maart: Helene van Santen (hoofdredacteur Kek Mama), Sheila Sitalsing (columniste de Volkskrant) & Saskia Caelen (Strategy & Partnerships at DPG Media Entertainment)
Vrijdag 5 maart: Annick Mantoua (directeur at De Gezonde Stad), Wencke Ester Lorber (commercieel directeur at GPTW ) & Virginia Yanquilevich (CEO at Dopper)

Vrouwelijke rolmodellen

Het hele programma met alle sprekers vind je op BrandedU, een organisatie die vrouwen aanmoedigt zichzelf te laten zien in het bedrijfsleven.

Nancy Poleon, founder van BrandedU: "Zien is geloven: vrouwelijke rolmodellen inspireren vrouwen om groter te denken en te helpen bij het vergroten en behalen van hun ambities. BrandedU helpt vrouwen naar de top – en behoudt ze daar."

#sisterhood

DPG Media, de eigenaar van Nouveau, is mede-host van de Women's Visibility Week. DPG Media is het grootste mediahuis van Nederland en bereikt met haar merken dagelijks miljoenen mensen, op papier in krant en magazines, digitaal via sites en apps op de radio en op events. Donderdag komen een aantal DPG-collega's aan het woord met hun inspirerende verhaal.

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in