Stond er al een tripje naar Londen in de planning of heb je nog een paar dagen vrij deze maand? Tot en met 31 augustus shop je bij de Christian Dior pop-upstore in Harrods de mooiste accessoires én een heel bijzondere Book Tote.

Bij de Dior pop-up ín het wereldberoemde warenhuis laat je nu je Dior Book Tote personaliseren. Rihanna ging je al voor.

Verder barst de winkel uit z'n voegen met stijlvolle accessoires:

Deze geborduurde limited edition saddle-bag bijvoorbeeld. Maakt je beach-look compleet.

Draag deze schattige clogs erbij.

En deze gris zonnebril (ook verkrijgbaar in oa roze, geel en blauw) shop je ook bij de pop-up in Harrods.

We werden ook meteen verliefd op deze cap. Perfect op het terras in St. Tropez. Of waar dan ook.

Dus Londen is calling! Je hebt nog tot eind augustus.

Beeld: Dior.

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in.

 

In 1968 introduceerde Renzo Rossetti voor een schoen met de legendarische "kwastjes". In die tijd was Italië een sobere plek en waren mensen niet gewend aan fijn ontworpen accessoires: eenvoud was geen trend, maar de stijl van het dagelijks leven.

De Brera-loafer heeft zijn naam te danken aan de historische wijk in Milaan. De schoen werd in eerste instantie ontworpen voor mannen, maar in het begin van de jaren 70 werd eindelijk ook de vrouwelijke versie geproduceerd.

Inmiddels zijn de kwastjes echte eyecatchers en natuurlijk vaak gekopieerd. Het modehuis Fratelli Rossetti staat erom bekend.

Speciaal voor de 50-jarige verjaardag van dit iconische model, werd deze feestversie gemaakt met borduursels en de naam. Love it!

Vanaf € 630,-.

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in

 

De nieuwe campagne van Gucci wordt afgetrapt met een korte video waarin niemand minder dan Faye Dunaway de hoofdrol speelt. En het resultaat mag er zijn. Echt een prachtcommercial. 

We krijgen er geen genoeg.Vijftigplussers die het gezicht worden van de grote mode- en beautymerken. Isabella Rosselini voor Lancôme was ook zo'n mooie, maar deze korte filmische commercial van Petra Collins is echt een pláátje:

Beeld: Screenshot uit video

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in