De V&D maakte onlangs plaats voor Hudson's Bay. En wat waren de modeliefhebbers daar blij mee. Toch blijkt het warenhuis iets te duur voor de Nederlandse portemonnee. Er kwamen de laatste tijd veel klachten over de prijskaartjes binnen.

Naar die klachten heeft het bedrijf goed geluisterd, want je zal er binnenkort goedkopere merken in de schappen vinden.

Minder pittige prijskaartjes
Dat zegt directeur Edo Beukema van de Canadese keten in Het Financieele Dagblad. "Klanten vinden de prijzen aan de hoge kant. We missen merken met lagere prijzen. Dat is één van de dingen die we vanaf januari gaan veranderen. Per winkel zal worden gekeken welke aanpassingen nodig zijn."

Op naar de twintig

Hudson's Bay opende in de herfst in één keer tien warenhuizen in Nederland, onder meer in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Leiden, Zwolle, Tilburg en Maastricht. Uiteindelijk moeten er in 2019 in Nederland twintig filialen geopend zijn. Wereldwijd heeft Hudson’s Bay zo’n 500 warenhuizen.

Bron: FD
Beeld: Hollandse Hoogte

Anita Willemars, coördinator Mode: “Deze lente wordt een vrolijke en kleurrijk modeseizoen, met grote bloemenprints, regenboogfranjes en transparant plastic. Zoals altijd in de mode, kun je meerdere kanten op”.

Franjes maken het leven wat zwieriger, dus het belooft een vrolijke zomer worden, nu de franjes overal in de mode opduiken. Zaten vroeger franjes voornamelijk aan je cocktail jurk, dit seizoen zie je de franjes overal en dus juist ook overdag.

Kleuren: alles

Zo draag je het: draag de franjes overdag bijvoorbeeld op een witte blouse 

Kleuren: alles

Als je één item wil: tas met lange franjes

Beeld: Dolce & Gabbana Fall/Winter 2018.

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in

 

We moeten er nu nog niet aan denken, maar Chanel is alweer helemaal klaar voor de winter. Voor de wintercollectie van 2018/2019 kiest Karl lagerfeld voor actrice Margot Robbie. Een slimme keuze, want waar kennen we haar ook alweer van?

Karl Lagerfeld heeft de Academy Award genomineerde actrice Margot Robbie, een ambassadeur van het huis, gekozen om het gezicht te worden van de campagne voor CHANEL's eerste Coco Neige-collectie, ontworpen door de couturier voor de winter 2018/19.

Robbie speelde de gevallen wintersportster Tonya Harding in de succesvolle, biografische film I, Tonya. Daar ligt dus zeker een goede link naar winter.

De collectie

CHANEL's Coco Neige is helemaal gewijd aan wintersport, de sneeuw en après-ski.

Technisch hoogstaand, goed draagbaar, maar met de onmiskenbare klasse van Chanel. Vanaf juli 2018 in de winkel.

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in

Beeld: Chanel