Voor leuke 40+ vrouwen met stijl

De foto's zijn prachtig: Julianne Moore (56) gezicht van lingeriemerk Florale by Triumph

Vijftig is het nieuwe dertig. En dat bewijst actrice Julianne Moore zeker in de campagne van het nieuwe exclusieve submerk van lingerielabel Triumph: Florale by Triumph. Leeftijd kent geen grenzen waar het schoonheid betreft! Florale by Triumph is een gloednieuw exclusief submerk dat deze maand z...

De foto's zijn prachtig: Julianne Moore (56) gezicht van lingeriemerk Florale by Triumph

Vijftig is het nieuwe dertig. En dat bewijst actrice Julianne Moore zeker in de campagne van het nieuwe exclusieve submerk van lingerielabel Triumph: Florale by Triumph. Leeftijd kent geen grenzen waar het schoonheid betreft!

Florale by Triumph is een gloednieuw exclusief submerk dat deze maand zijn internationale debuut maakt in selecte winkels en online. Zoals gezegd is actrice Julianne Moore dus hét gezicht. 

Veel bloemen
De collectie bevat flatterende items, gedecoreerd met bloemkant en rijke borduursels van irissen, dahlia’s en rozen. Wie erachter de lens stond voor deze mooie campagne? De bekende modefotograaf Rankin. Bekijk hieronder de foto's!