Van 1 september tot en met 9 september zal de capsulecollectie exclusief bij Zalando verkrijgbaar zijn.

Dankzij Zalando kan Europa genieten van een modieuze samenwerking

TOMMY X GIGI

tussen Amerikaans merk Tommy Hilfiger en topmodel Gigi Hadid. Gigi zal een bezoek brengen aan Berlijn om haar collectie te presenteren tijdens de Bread & Buytter by Zalando trendshow.

De Tommy X Gigi collectie is geïnspireerd op de California stijl van Gigi gemengd met Hilfiger’s klassieker. Denk hierbij aan marineprints en comfortabele ontwerpen die een vrouwelijk vleugje krijgt door mooie silhouetten en sportief, maar chice details. De vertrouwde luxe is nu ongedwongen, jong en stoer.

“Gigi Hadid is één van de meest gevraagde modellen en meest gevolgde fashion influencers op dit moment en wij zijn ontzettend blij haar te mogen verwelkomen in de Tommy familie,” zegt Tommy Hilfiger. “Onze samenwerking heeft een nieuwe kijk op het maritieme thema gebracht, waarbij speelse en romantische elementen naar voren komen. Gigi en ik hebben nauw samengewerkt in de totstandkoming van de collectie; zij was heel eerlijk gedurende het ontwerpprocess en het resultaat is een weerspiegeling van haar passie en creativiteit.”

“Dit is de eerste collectie waar ik ooit aan mee heb mogen ontwerpen en het was een geweldige ervaring,” zegt Gigi Hadid. “Ik ben zo trots op de verschillende ontwerpen en hoe dit mijn eigen stijl representeert, maar nog steeds een unieke Tommy twist behoudt.”

Voor de lancering van de campagne heeft Zalando de medeontwerper van de collectie,

TOMMY X GIGI

social media fenomeen en Tommy Hilfiger’s internationaal merkambassadrice Gigi Hadid uitgenodigd om naar Berlijn te komen voor de trendshow Bread&Butter by Zalando. Zalando heeft ook een creatieve campagne geproduceerd met Gigi Hadid, waarin zij inpak- en fashiontips geeft voor het reizen. Ze communiceert direct met haar publiek en creëert een mooie look voor ieder Zalando land waar Tommy X Gigi wordt gelanceerd.

“We zijn enorm enthousiast over het feit dat wij de Tommy x Gigi collectie als eerste naar Europa brengen”, zegt Carsten Hendrich, Zalando Vice President Brand Marketing. “Met een exclusieve samenwerking zoals deze maken we online shoppen voor de consument nog meer inspirerend. Door onze gezamenlijke campagne brengen we Gigi Hadid naar Berlijn, waar mensen de collectie kunnen bewonderen en Gigi in het echt kunnen zien.”

De Tommy X Gigi zal exclusief verkrijgbaar zijn op Zalando van 1 tot 9 september, voordat het verkrijgbaar zal zijn via andere kanalen en in de winkels vanaf 10 september.

Alle inspiratie en prikkels die dagelijks tot ons komen, zorgen voor een diversiteit aan invloeden. Dat is wat Mart Visser met zijn nieuwste show wilde benadrukken en dat is gelukt.

De couturier koos voor de gelegenheid dan ook voor veel verschillende modellen; jong, oud, blond, donker. Elke vrouw weet zich door Mart op haar best gekleed. Er zijn geen trends meer, het gaat over die persoonlijke stijl van het individu: los van leeftijd, maat of origine. "Diversity; dat alles wat ik nu mooi vind."

Nouveau's mode-expert Anita Willemars was aanwezig en genoot met volle teugen. 

 

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in

 

 

Het luxe modemerk brengt voor de lancering van hun 9e damesgeur Attrepe-Rêves twee toppers uit Hollywood samen. Regisseur Sam Mendes kennen we van James Bond: Spectre en American Beauty.

Hij slaat de handen ineen met Actrice Emma Stone die we in de serene campagne-film, de eerste voor Louis Vuitton, verschillende landschappen zien doorkruisen.

Wij vinden het een plaatje, kijk maar mee: 

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in