Voor leuke 40+ vrouwen met stijl

Red Carpet Exhibition van Grisogono

De Red Carpet Exhibition van het Zwitserse horloge- en juwelenhuis de Grisogono is nu te zien in de Gassan Boutique aan de P.C. Hooftstraat in Amterdam. De volledige collectie is voor het eerst te zien is in Nederland: een internationale primeur! Het merk de Grisogono staat bekend om de extravaga...

Red Carpet Exhibition van Grisogono

De Red Carpet Exhibition van het Zwitserse horloge- en juwelenhuis de Grisogono is nu te zien in de Gassan Boutique aan de P.C. Hooftstraat in Amterdam. De volledige collectie is voor het eerst te zien is in Nederland: een internationale primeur!

grisogono

Het merk de Grisogono staat bekend om de extravagante ontwerpen en het uitbundige kleurgebruik. De stijl van de Grisogono is een mix van oosterse pracht en barokke uitbundigheid; een collectie voor de durfal die niet bang is om op te vallen. De collectie is sinds de oprichting van het merk in 1993, wereldwijd geliefd bij internationale sterren zoals Sharon Stone, Eva Mendes, Kim Kardashian, Natalie Portman, Milla Jovovich en Carine Roitfeld.

De expositie is nog tot en met 11 juli a.s. te bewonderen in de Gassan Boutique in de P.C. Hooftstraat en zal tot en met september van dit jaar te zien zijn bij Gassan Dam Square, de grootste juwelier van Nederland.

Historie de Grisogono

De Grisogono werd opgericht in 1993, door Fawaz Gruosi en twee partners. Voor die tijd had Gruosi, die in Florence opgegroeide, zijn weg al gevonden in de wereld van juwelen, maar besloot zijn persoonlijke visie te volgen met als gevolg een nieuwe generatie exclusieve juwelen.

Gedreven door liefde en passie voor juwelen en edelstenen, affiniteit met design, en een totale toewijding tot in de perfectie. Dit innovatieve merk ontwikkelde zich snel tot een internationaal succes. Gruosi zag de potentie om juwelen tot een spannend en relevant deel van het leven van vrouwen te maken.

De eerste uitdaging was het vinden van een geschikte merknaam in het Italiaans. "Toen vertelde één van mijn partners dat zijn moeder oorspronkelijk de Markiezin van de Grisogono was. Het klonk krachtig, mysterieus en aristocratisch. Deze begrippen passen perfect bij de luxe en exclusiviteit die we met dit merk willen uitdragen.”

www.gassan.com