Bijenkorf AmsterdamHet eerste deel van de vernieuwde parterre van Bijenkorf Amsterdam is sinds deze zomer geopend met shop in shops van Céline, Gucci, Prada, Dior en Tiffany & Co. Ook is het eerste deel van de vergrote accessoire afdeling geopend. Bij de verbouwing is gekozen voor een open en lichte opzet met wit marmer en details van brons staal. De ingang aan de Damzijde is vernieuwd en de roltrappen vanuit de vernieuwde accessoire afdeling zijn een kwart gedraaid.

Merken

Het accessoire aanbod omvat meer dan 5000 lederwaren van meer dan veertig merken in verschillende prijssegmenten van onder andere DKNY, Furla, Chloé, Balenciaga, Tom Ford, Stella McCartney, Loewe, Burberry en Givenchy. Deze maand zullen op de parterre nog meer nieuwe shop in shops geopend worden: Hermès, Louis Vuitton, Salvatore Ferregamo en Bottega Veneta. Later in het jaar volgen ook nog Longchamp en Cartier.

Bijenkorf Amsterdam heeft een totale vernieuwing van 7000m2, waarvan de parterre een onderdeel is. De verwachting is dat de verbouwing eind november afgerond zal zijn. De eerste etage betreft de herenmode, van schoenen tot designerkleding, op de tweede etage komt een nieuwe designermerken afdeling voor vrouwen en op de derde etage zal er een nieuwe schoenenafdeling voor dames geopend worden.

Concept space

Tot eind augustus is er direct naast de ingang aan de Damzijde een concept space van 92m2 met een selectie van de nieuwste designermerken.

www.debijenkorf.nl

Alle inspiratie en prikkels die dagelijks tot ons komen, zorgen voor een diversiteit aan invloeden. Dat is wat Mart Visser met zijn nieuwste show wilde benadrukken en dat is gelukt.

De couturier koos voor de gelegenheid dan ook voor veel verschillende modellen; jong, oud, blond, donker. Elke vrouw weet zich door Mart op haar best gekleed. Er zijn geen trends meer, het gaat over die persoonlijke stijl van het individu: los van leeftijd, maat of origine. "Diversity; dat alles wat ik nu mooi vind."

Nouveau's mode-expert Anita Willemars was aanwezig en genoot met volle teugen. 

 

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in

 

 

Het luxe modemerk brengt voor de lancering van hun 9e damesgeur Attrepe-Rêves twee toppers uit Hollywood samen. Regisseur Sam Mendes kennen we van James Bond: Spectre en American Beauty.

Hij slaat de handen ineen met Actrice Emma Stone die we in de serene campagne-film, de eerste voor Louis Vuitton, verschillende landschappen zien doorkruisen.

Wij vinden het een plaatje, kijk maar mee: 

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in