Voor leuke 40+ vrouwen met stijl

Speciaal voor Moederdag: Eau de Mama

De Bijenkorf heeft speciaal voor Moederdag een eigen geur ontwikkeld: Eau de Mama. De geur laat zich omschrijven als krachtig, warm, puur en elegant. "Zo veelzijdig als een moeder," laat het warenhuis weten. Zoetgeurende vanille voert de boventoon in deze oriëntaalse gourmandgeur. "De toevoeging ...

Speciaal voor Moederdag: Eau de Mama

De Bijenkorf heeft speciaal voor Moederdag een eigen geur ontwikkeld: Eau de Mama. De geur laat zich omschrijven als krachtig, warm, puur en elegant. "Zo veelzijdig als een moeder," laat het warenhuis weten.

Zoetgeurende vanille voert de boventoon in deze oriëntaalse gourmandgeur. "De toevoeging van tonkabonen en amandel maakt Eau de Mama onweerstaanbaar, terwijl bloemnoten als osmanthus, heliotroop, jasmijn en tuberoos een fris en tegelijk weelderig accent geven," aldus het warenhuis.

Extraatje

Eau de Mama (50 ml) is voor € 39,95 te koop. In iedere verpakking zit nog een klein extraatje, een kaartje met bloemzaadjes die je onder een laag aarde legt. "Veel aandacht, liefde en een beetje water geven, dan groeit er binnen de kortste keren iets moois uit."

Pink Ribbon

Eau de Mama is tot en met 12 mei te koop in de winkels en via de site van het warenhuis. De opbrengst van de geur gaat naar Pink Ribbon, het goede doel waar Nouveau's coverdame Quinty Trustfull de ambassadrice van is. 

Iscent Geurmarketing creëerde deze 'ultieme mamageur'.