Dit jaar is Dom Pérignon een samenwerking aangegaan met de Amerikaanse ster Lenny Kravitz als Creative Director. Zijn eerste werk voor het exclusieve champagnemerk is een bijzondere fotoserie met sterren zoals Alexander Wang, Zoë Kravitz en Susan Sarandon; Assemblage.

Als creatief directeur en fotograaf van Dom Pérignon kreeg Lenny Kravitz de volledige creatieve vrijheid voor dit artistieke project. Hij nodigde een groep uitzonderlijke talenten uit in de door hem ontworpen villa in Los Angeles, waarbij hij intense momenten vastlegde.

Article continues after the ad

Acteur  Harvey Keitel,  choreograaf  Benjamin Millepied  in samenspel met met Lenny’s dochter Zoë Kravitz, Susan Sarandon, Abbey Lee, Hidetoshi Nakata  en Alexander Wang lieten zich gewillig op de gevoelige plaat vastleggen.

Dom Pérignon x Lenny Kravitz

Lenny Kravitz en Dom Pérignon gaan samen ver terug: Kravitz is bevriend met keldermeester Richard Geoffroy en een ware kenner en liefhebber van zijn vintage champagnes.

Het eerste resultaat van die samenwerking tussen Dom Pérignon en Lenny Kravitz is Assemblage. De tentoonstelling reist de komende tijd langs toonaangevende galleries.

De nieuwste reclamecampagne wordt ook door Kravitz bedacht én in 2019 zal de rockster als Creative Director een limited edition ontwerpen. Wij zijn benieuwd!

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in