Voor leuke 40+ vrouwen met stijl

Reizen zit in het DNA van Louis Vuitton

Voor het eerst sinds 2015 lanceert Louis Vuitton een gloednieuwe Travel Campaign, een campagne over de kunst van het reizen met in de hoofdrol het Nederlandse model Rianne Van Rompaey. Reizen in stijl, dan denk je toch al snel aan luxe koffers vol kleding voor elke gelegenheid (en als je boft een...

Reizen zit in het DNA van Louis Vuitton

Voor het eerst sinds 2015 lanceert Louis Vuitton een gloednieuwe Travel Campaign, een campagne over de kunst van het reizen met in de hoofdrol het Nederlandse model Rianne Van Rompaey.

Reizen in stijl, dan denk je toch al snel aan luxe koffers vol kleding voor elke gelegenheid (en als je boft een kamermeisje, pardon personal assistent, dat zorgdraagt van dit alles). Bij Louis Vuitton weten ze hier van oudsher alles van, tijdloos reizen zit in het DNA van het merk.

De nieuwe campagne ontvouwt zich als een reisdagboek vastgelegd wordt door fotograaf Angelo Pennetta. Het Nederlandse model Rianne Van Rompaey, Fei Fei Sun en Kit Butler trekken, onder artistieke leiding van David James, door de indrukwekkendste Vietnamese landschappen. Ze reizen eigentijds 'light' met de iconische handtas Steamer, de nieuwste OnTheGo shopper, de handtas Alma in Epi-leder en de nieuwe klassieker Petite Malle.

Dit is de eerste serie, die te zien zal zijn in de oktobernummers van de grote internationale tijdschriften, een tweede serie foto's zal onthuld zijn in de novembernummers. 

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in