De een wordt er slank van, de ander alleen hangry…

Sinds het 5:2 dieet (5 dagen redelijk normaal eten, 2 dagen vasten) is 'intermittent fasting' nog steeds hot in afslankland. De een houdt het simpel en eet bijvoorbeeld niet tussen acht uur 's avonds en acht uur 's ochtends. De ander volgt verschuivende schema's of neemt een langere eet-break, het is maar wat bij je past.

Article continues after the ad

Het kan ook zijn dat het helemaal niets voor je is en je er uitsluitend hangry (hungry & angry) van wordt. Mocht je het toch willen proberen op een verantwoorde manier, om af te vallen of je fitter te voelen, dan is het nieuwe boek van Hannah Vreugdenhil misschien wel wat voor je.

Want wat eet je in de tijd dat je wél eet? En hoe voorkom je dat je te veel eet omdat je honger hebt of juist last krijgt van hongerklap in de uren dat je niet eet?

In 'Intermittent fasting – doe je zo' (€ 16) deelt Hannah handige boodschappenlijstjes en weekmenu’s zodat je meteen kunt  beginnen. Het is een handig, makkelijk en inzichtelijk boek met lekkere en voedzame recepten, inclusief tips over hoe je verstandig vast én een coaching workshop van Vreugenhil op Instagram. 

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in