"Vakantie in een flesje", zo omschrijft topmodel Gigi Hadid het Michael Kors parfum, waarvoor ze schittert in een nieuwe campagne.

'Eindeloze stranden in onbekende streken, een briesje en bloemen,' dat is wat Wonderlust opwekt volgens Michael Kors. En dat is allemaal terug te zien in de nieuwe idyllische campagne met Gigi die zich afspeelt in een onbekend paradijs. "De geur is een manier om je even in een andere wereld te wanen", zegt Gigi. "Een kleine luxe voor elke dag. Ik hou zelf erg van de bloemnoten en vind het fijn dat het een veelzijdig parfum is. Ik draag het zowel op het strand als tijdens een avond uit met vrienden."

More content below the advertising

"Gigi is de verpersoonlijking van het Michael Kors esprit", zegt Kors. "Ze is nieuwsgierig, spontaan en vrolijk, alles wat je wilt van een reispartner. Dat maakt haar de perfecte persoon voor deze campagne en deze geur." Eerder maakten ze al samen deze grappige aflevering van Glamour Games. 

De campagne is geschoten in op de Turks & Caicos eilanden door Inez en Vinoodh en draait om avontuur, reizen en leven in het moment. 

Wonderlust is gemaakt in samenwerking met parfumeurs Honorine Blanc en Aurelien Guichard en de naam is een woordspeling op 'wanderlust', het verlangen om te reizen. De hoofdnoot in Wonderlust is anjer met daaronder een laag die doet denken aan amandelmelk met in het hart heliotropium, een bloem die een beetje naar kersentaart ruikt. Het parfum waaiert wat warmer en pittiger uit, met een hint van kaneel. "Ik wilde iets dat vrouwelijk, modern en gestroomlijnd was", zegt Kors. "Het ruikt verrukkelijk, maar toch fris, voor vrouwen die erop gaan, maar wel in hun eigen wereld." In september krijgt Wonderlust een zusje: Wonderlust Sublime, een iets sensuelere versie met oranjebloesem.

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in