Voor leuke 40+ vrouwen met stijl

Karl Lagerfeld blijft de wereld mooier maken

Twee iconische Parijse merken lanceren samen een stijlvolle make-up collectie. In zijn laatste maanden heeft de eerder dit jaar overleden ontwerper Karl Lagerfeld nog veel gedaan. Zo nam hij het initiatief om samen met L’Oréal Paris een make-up collectie te maken, die een mix is van zijn rock-chi...

Karl Lagerfeld blijft de wereld mooier maken

Twee iconische Parijse merken lanceren samen een stijlvolle make-up collectie.

In zijn laatste maanden heeft de eerder dit jaar overleden ontwerper Karl Lagerfeld nog veel gedaan. Zo nam hij het initiatief om samen met L’Oréal Paris een make-up collectie te maken, die een mix is van zijn rock-chique eigenzinnigheid en L'Oréals Parijse elegantie. De officiële launch is tijdens Paris Fashion Week op 27 september 2019, maar we mogen al een tipje van de sluier oplichten. 

"Deze make-up lijn weerspiegelt het merk Karl Lagerfeld en waar Karl van hield in make-up - hij gebruikte vaak oogschaduw als kleur in zijn schetsen," aldus Caroline Lebar, hoofd beeld en communicatie bij Maison Karl Lagerfeld. "Voor L'Oréal Paris is inclusiviteit een belangrijke waarde: beauty for all. Karl vond het belangrijk dat een samenwerking resoneerde met zijn merk en een echte impact zou hebben op veel mensen."

Verbonden door hun gedeelde liefde voor Parijs besloten beide merken met de collectie de kracht van vrouwen, feminine power, te vieren.

De producten van KARL LAGERFELD X L'Oréal Paris zijn gecreëerd met de kennis en kleurexpertise van L’Oréal en de visie van Lagerfeld. Dit etui is een knipoog naar de handschoenen die hij zelf altijd droeg. 

De bijbehorende campagne is geïnspireerd  op Karl Lagerfeld’s meest iconische quotes en zijn kenmerkende stijl.

De collectie is in Nederland online verkrijgbaar bij Wehkamp en in de winkels van Etos.

Foto's (c) KARL LAGERFELD X L'Oréal Paris

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in