Victoria Beckham vierde afgelopen week in Londen uitbundig feest bij Mark’s Club. De reden: haar kledingmerk bestaat tien jaar. En niet alleen haar outfits, maar ook de looks van Victoria zijn in die tijd veranderd.

De designer en Spice Girl ziet er beter uit dan ooit.

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Disclaimer: high heels on the sofa at @marksclubmayfair. #startsomethingpriceless @mastercarduk x VB #VBSince08

Een bericht gedeeld door Victoria Beckham (@victoriabeckham) op

Less is more

Uiteraard heeft ze daar haar zo haar geheimen voor en die delen wij graag met je. Haar belangrijkste tip: less is more. Ze is minder uitbundig in haar make-up. Vergelijk hieronder maar eens twee foto's met elkaar.

Minder wenkbrauw

Volgens haar visagiste Wendy Rowe gaf Victoria onlangs een kleine twist aan haar beautyroutine, waardoor ze er ineens jaren jonger uitziet. Zo is de rechte wenkbrauw foetsie. Deze is vervangen voor een ronde boog.

Zachtere tinten oogschaduw

Ook is de smokey eye vervangen door zachtere kleuren. Iets wat een jeugdigere uitstraling geeft. “We gebruiken donker potlood rond haar wimperlijn en laten het ooglid mooi open. Dan komen er verschillende laagjes mascara op haar wimpers voor een super lang en volumineus effect. Ik gebruik ook een beige eyeliner om het oog wat meer te openen", vertelt Wendy.

Gezicht

Verder zweert Victoria bij de producten van Burberry. Ze gebruikt voor haar gezicht altijd de Burberry Fresh Glow Luminous Fluid Base en de Burberry Cashmere Concealer

Scrubben maar

Verder gebruikt ze een heel goede scrub van Dr. Harold Lancer. “Ik was mijn gezicht onder de douche met de Lancer The Method Polish (€ 98,86). Het goedje is heel korrelig en schuurt goed waardoor mijn gezicht nadien tintelt. Het is de beste scrub die ik tot nu toe vond, aangezien het mijn huid echt stimuleert en het bovenste laagje er af haalt ", zei ze onlangs tegen Into The Gloss

Bron: Feeling/Into The Gloss Beeld: ANP

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in.

Victoria Beckham doet het in alle opzichten goed: haar merk bestaat tien jaar, ze straalt en zit beter in haar vel dan in d'r Posh (Spice Girl)-tijd. Het is bekend dat de designer elke dag zwetend in de sportschool staat.

Maar wat doet ze er nog meer om er zo goed uit te zien?

Vroeg op

Gezond eten (een strak dieet) en echt heel veel sporten. Zo staat ze elke dag om 06.00 uur op om een uur te fitnessen. Daarna worden de kinderen wakker en maakt ze ontbijt voor hen.

Ijzeren discipline

Maar dat is niet alles. Als haar kinderen op school zijn, gaat ze naar de sportschool. De designer heeft ijzeren discipline. "Het is de enige tijd die ik voor mezelf heb. Niemand komt binnen in de fitness, niemand achtervolgt me met een laptop. Als ik op kantoor ben, komen er plots allemaal laptops mijn kant op. Er is altijd wel iemand die iets goedgekeurd of afgewezen wil zien."

Groenten en fruit

Naast de huidverzorging van dr. Lancer zorgt Victoria ook dat niet alleen de buitenkant, maar ook de binnenkant genoeg aandacht krijgt. Zo eet ze veel gestoomde witte vis en groenten als avondeten. Verder is de designer dol op sushi en knabbelt ze het liefst aan groenvoer. Bijvoorbeeld maissoep, een groene salade en fruit. Haar favoriete snack tussendoor: bevroren witte druiven.

Bron: Sunday Times/Elle Beeld: ANP

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in

Het kan elk jaar weer een uitdaging zijn om voor dierbaren een origineel kerstcadeau te vinden. Dus aan ieder, in het bijzonder aan alle heren: met deze bijzondere limited editions van Sisley – waarvoor in sommige landen zelfs een wachtlijst bestaat – ga je gegarandeerd hoog scoren.

Cultparfum

Cultparfum Eau du Soir van Sisley is een bekende klassieker die jaar in jaar uit alle parfumtrends weet te doorstaan. Het oriëntaalse, sensuele parfum is al jaren geliefd bij de elite, en staat bekend als ‘tijdloos en elegant’.

Speciaal voor alle fans verschijnt jaarlijks een schitterende edition limitée van de geliefde geur.

Ofwel: wees er snel bij, want dit collectors’ item is snel uitverkocht. Eau du Soir’s 16e editie, genaamd Tiger Walk, is ditmaal gehuld in de evenzo iconische never out of style luipaardprint (€ 233/100 ml).

Luxe kaars

Een chique geurkaars valt altijd bij iedereen in de smaak. Kies wel voor eersteklas kwaliteit; een kaars die veel branduren biedt en de ruimte vult met een intense, uitzonderlijke geur.

De Orient Candle van Sisley staat voor maar liefst 45 branduren en verspreidt een warme, spicy bloemengeur van mandarijn, bergamot, saffraan, amber, rozen, muskus en sandelhout – een high-end compositie die evengoed in kostbare parfums wordt verwerkt.

De zwartglanzende houder met vuurrode kaars misstaat nergens; zowel de geur als het ontwerp is geïnspireerd op de atmosfeer van een oriëntaals paleis in Andalusië. (€ 64,50)

Verkrijgbaar in geselecteerde luxe Sisley verkooppunten, Hudson’s Bay in Den Haag en De Bijenkorf in Amsterdam.