Valentijnsdagetalage bij Douglas
valentijnsdagetalage

Douglas verrast haar klanten met Valentijnsdag

Met Valentijnsdag in het vooruitzicht verrast Parfumerie Douglas haar klanten met een bijzondere beleving. Van 1 t/m 14 februari worden dertien speciaal geselecteerde Douglas stores – waaronder Douglas Amsterdam Kalverstraat – voorzien van een opvallende valentijnsdagetalage, waar de klant wordt uitgenodigd om ‘een hart te stelen’. Op de etalageruit van deze stores worden verschillende harten geplakt, welke de klant instore kan inleveren voor een persoonlijke make-up treatment met Douglas’ eigen Douglas Make Up, een luxe geursample of een huidverzorgingssample op maat. De actie laat zien dat Douglas zich voortdurend richt op een unieke klantbeleving en vernieuwende concepten. Door ook speciale aandacht te schenken aan haar etalages biedt Douglas de klant niet alleen binnen, maar ook buiten de stores een bijzondere beleving.
Bij Parfumerie Douglas staat de klant centraal. Het continue streven naar een bijzondere klantbeleving resulteert in onderscheidende concepten, waarvan de valentijnsdagetalage – net als het bijzondere etalageconcept rond Kerst – een goed voorbeeld is. De etalage is verbonden aan het thema ‘Fall in Love with Beauty’, waarmee Douglas haar klanten laat zien hoe mooi de wereld van beauty is.

Steel een hart

Met de boodschap ‘Steel een hart’ nodigt Douglas de voorbijganger uit een hart naar keuze van de etalage af te halen, die hij of zij instore kan inleveren voor een mooi valentijnsdagcadeau. Tegen inlevering van het hart ontvangt de klant – geheel gratis – een make-up treatment met Douglas Make-Up t.w.v. € 25,-, een luxe geursample of een huidverzorgingssample op maat. De Beauty Advisors staan graag voor de hartendief klaar!

#douglasvalentijn

Douglas verbindt de actie aan social media door de klant uit te nodigen een foto te maken met de valentijnsdagetalage en deze – met vermelding van #douglasvalentijn – te plaatsen op Instagram. De tien klanten met de leukste foto maken kans op een luxe beautypakket met een waarde tot € 260.

Lovely Lips

Om de valentijnsdagactie compleet te maken en te zorgen voor een 360 graden beleving rondom de feestdag, organiseert Douglas in alle Douglas Stores de ‘Lovely Lips Contest’. Klanten mogen een zoenafdruk achterlaten op speciaal daarvoor ontwikkelde kaartjes. De vijf klanten die de mooiste zoen achterlaten, worden beloond met 10 prachtige kleuren lipsticks van het eigen merk Douglas Make-Up.

Website

Op www.douglas.nl/valentijn vindt u een overzicht van de stores met deze bijzondere valentijnsdagetalage.

Beauty-experts zijn het er unaniem over eens: make-up is de nieuwe huidverzorging. Een typisch gevalletje van twee vliegen in één klap. Deze producten zijn de voorlopers van de trend.

Toen rond 1930 voor het eerst Technicolor-kleurenbeeld voor de filmindustrie werd geïntroduceerd – en de actrices uit het zwart-wit tijdperk ineens geconfronteerd werden met zichtbare poriën en een onregelmatige teint - haakte de Poolse visagist Max Factor daar slim op in door de, later zo befaamde, Color Harmony-poeders en Pancake-foundations te ontwikkelen.

Mobiele tijdperk met filters

Een soortgelijke ontwikkeling, geïnspireerd op nieuwe technologieën, zien we nu ook in het selfietijdperk: het (alles) vervagende filtereffect van onze mobiele telefoon wordt vertaald naar vernuftige finishes in huidmake-up, zoals primers, poeders en foundations.

Ideaal voor veertigers die nu eenmaal niet meer het huidbeeld van een twintiger hebben. Hoewel Nederlandse vrouwen, vergeleken met Franse of Italiaanse vrouwen, nog steeds geen grootverbruikers van huidmake-up blijken, is het echt eens tijd de nieuwe texturen een kans te geven.

Deze merken zijn de voorlopers

‘Make-up is the next skincare,’ aldus de beautyexperts. Zeker de rijkere anti-aging foundations van de luxere merken (Chanel, Sisley, Sensai, Shiseido, Clarins) zijn inmiddels zo compleet, dat je zelfs een dagcrème achterwege zou kunnen laten.

Dun laagje primer met filtereffect eronder – extra verhelderend, matterend, anti-roodheid of stralend makend – en je teint oogt in enkele minuten een stuk frisser en rustiger, zo niet enkele jaren jonger.

Tip: de beste filterprimers om een veertigplus-huid op te frissen, vind je onder andere bij Charlotte Tilbury, Shiseido, YSL Beauté, BECCA, Benefit en Urban Decay.

Beeld: iStock

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in

 

Cellulite is erg vervelend en het liefst wil je er zo snel mogelijk vanaf. Misschien heb je al cellulite crèmes, lotions, wraps, bindweefselmassages, lasers, coolsculpting, cryolipolyse of zelfs liposuctie geprobeerd. Maar welke cellulite behandeling geeft het gewenste resultaat?

Deze producten en methodes kunnen je helpen tegen huidverslapping of de effecten van gewichtsverandering, maar de cellulite verwijderen lukt hiermee helaas niet.

Oorzaak cellulite

Zolang de onderliggende oorzaak van cellulite niet wordt aangepakt zal de cellulite op billen of (boven)benen niet verminderen. Cellulite is zo’n veelvoorkomend probleem dat je bijna van geluk mag spreken als je er niet te mee te maken hebt.

We weten allemaal wel hoe een sinaasappelhuid eruit ziet maar hoe we ervan afkomen is een ander verhaal. Cellulite zelf is de onregelmatige structuur van het vetweefsel. Als je nog geen putjes hebt kun je door veel bewegen, masseren en smeren de putjes voorkomen.

Maar zodra je onregelmatigheden ziet, kun je boenen en sporten wat je wilt, maar dan lijkt echt niets meer te helpen.

Je moet het je zo voorstellen, door vetophopingen worden de bindweefselstrengen die aan de huid vast zitten naar beneden getrokken, waardoor er een kuiltje ontstaat. Het enige wat dan nog helpt, is die strengetjes doorsnijden waardoor de huid als het ware weer terug ‘plopt’.

Effectieve methode

De Cellfina-behandeling is helemaal op dat idee van het doorsnijden van de bindweefselstrengetjes gebaseerd. Artsen vinden een Cellfina-behandeling dan ook de enige effectieve methode.

Een vacuüm-handstuk trekt de huid strak en vervolgens worden de te strakke bindweefselstrengen, denk aan elastiekjes, met een klein mesje doorgesneden. De huid veert weer netjes terug en voilà: de putjes zijn verdwenen en het resultaat is gladde billen en benen.

Susan Hoffman (49) is nu vier weken geleden behandeld. Het echte resultaat ziet ze ongeveer drie maanden na de behandeling, als de zwelling en de blauwe plekken weg zijn, maar ze vindt het verschil na een maand al opmerkelijk:

"Ik sta er gewoon versteld van, echt waar. Mijn billen en benen zijn nu al heel mooi strak en glad. Ik kan me haast niet voorstellen dat het nog beter wordt. De eerste week was het behandelde gebied flink blauw en kon ik moeilijk zitten, maar daarna voelde ik er niks meer van."

Behandeling

De behandeling neemt ongeveer een uur in beslag afhankelijk van het aantal putjes en vindt plaats onder plaatselijke verdoving door een goed getrainde arts.

Meer informatie over Cellfina® en adressen van klinieken vind je hier: www.cellfina.nl

De prijs van een behandeling is afhankelijk van het aantal putjes en het te behandelen gebied (richtprijs vanaf € 2.500,-).

Facebook: CellfinaNL

Instagram: Cellfina_nl

Beeld: Cellfina en Pinterest