Voor leuke 40+ vrouwen met stijl

Chanel presenteert een nieuwe interpretatie van N°5

N°5 L'EAU: dit is de nieuwe interpretatie van de iconische geur van Chanel, bedacht door Olivier Polge. De modernste samenstelling van N°5 legt de focus op frisheid, vandaar de naam. Ondanks de nieuwe geur kunnen wij blijven vertrouwen op de legendarische vierkante fles. Lily-Rose Depp als parado...

Chanel presenteert een nieuwe interpretatie van N°5

N°5 L'EAU: dit is de nieuwe interpretatie van de iconische geur van Chanel, bedacht door Olivier Polge. De modernste samenstelling van N°5 legt de focus op frisheid, vandaar de naam. Ondanks de nieuwe geur kunnen wij blijven vertrouwen op de legendarische vierkante fles.

Lily-Rose Depp als paradox
In de nieuwe reclame is Chanel’s muse Lily-Rose Depp (ja, dochter van) te zien. Het concept van de reclame van N°5 L’EAU speelt met de dagelijkse paradoxen. Schaduw en licht, vraag en antwoord, elegantie en extravagantie: je kent me en je kent mij niet. De keuze voor de 17-jarige Lily is dan ook een statement: een alles willende jonge meid zit en blijft voor altijd in elke vrouw. De boodschap van de reclame is dat ieder mens zo zijn eigen paradoxen heeft.

Een nieuw hoofdstuk
“Chanel N°5 L'EAU is de nieuwe generatie van Chanel N°5. Dit wordt een nieuw hoofdstuk voor de legende, maar dat betekent niet dat we zijn vergeten waar wij vandaan komen. Integendeel: Chanel N°5 is zich aan het evolueren en opnieuw aan het uitvinden.” Zegt Thomas du Pré de Saint Maur, hoofd van Chanel fragrance & beauty.

De film
De hele film vindt in een moderne en esthetische setting plaats. De regisseur van de film, Johan Renck, is bekent met muziekvideo’s en dit is dus zijn eerste samenwerking met Chanel. “Toen ik jong was, waren advertenties voor parfums de meest gedurfde en vooruitstrevende. Ik wilde dit hier ook terug laten komen – dit was de centrale gedachte van de gehele film. Voor mij is de Chanel N°5 heel mysterieus, sensueel en ongelooflijk krachtig.” Dit is de eerste Chanel N°5 film die niet gebaseerd is op een lineair verhaal, maar een momentopname van verhalen in de stijl van de zeitgeist. Het is een reflectie van onze levens vandaag de dag.

Wat vind jij van de nieuwste reclame van Chanel? Bekijk hieronder de teaser.