Het is een goed jaar voor Jen!

Zie Jennifer Lopez momenteel maar eens bij te houden. Het ene moment is ze ondersteboven in spagaat aan het paaldansen in Hustlers, even later sluit ze de Versace show in Milaan en ze werd tussendoor ook nog eens uitgeroepen tot Global Pop Icon door GQ. Kortom, niemand had in 2019 zoveel wind mee als Jennifer.

Article continues after the ad

Dat zag Coach ook en boekte haar prompt als nieuwe ambassadeur van het label. Jennifer zal te zien zijn in internationale campagnes vanaf het voorjaar van 2020 voor de ready-to-wear collecties, accessoires en schoenen. De visuals worden gemaakt door Juergen Teller.

Het is best een leuke match: zowel Coach als Lopez komen uit New York en ze droeg in 2002 in haar All I Have break-up video al tassen van het label. "Het past bij mijn persoonlijke stijl," zegt ze, "een uptown-downton mix."   

Foto's (c) ANP, Coach

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in