Het is allemaal heerlijk wabi-sabi en inclusive.

Wat een mooie nieuwe insteek: Nouveau's Friend of the Brand Simone van Trojen zet haar label LaDress (wasbare couture met de perfecte pasvorm)  opnieuw in markt met de slogan: Let’s Unite in Imperfection. De schoonheid van imperfectie, ook bekend als het Japanse wabi-sabi, is momenteel een zeer populaire stroming.

LaDress begon in 2006 klein, vanuit een persoonlijke behoefte van Simone en groeide al snel uit tot icon brand voor het perfecte jurkje voor iedere gelegenheid; the perfect dress for every occasion. Sinds die tijd heeft perfectie echter een andere lading gekregen.

Article continues after the ad

Simone: "Toen ik daarover nadacht realiseerde ik me dat ware schoonheid niet perfect is, maar juist te vinden is in imperfectie. Ware schoonheid vind je in echte vrouwen. Ware schoonheid vind je in je identiteit, in wat je uniek maakt, in deugd, in kracht, maar nog veel meer in je kwetsbaarheid. Vanuit een diep verlangen om te verbinden ontstond vervolgens deze campagne, laten we onze kwetsbaarheid delen, ‘let’s unite in imperfection’.

De campagne is gefotografeerd door Nouveau’s fotograaf Anne Timmer.

PS: Minister Ank Bijleveld – ze schittert binnenkort op de cover van het aprilnummer van Nouveau) is groot fan van LaDress!

Foto's (c) LaDress

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in