Helemaal Studio 54, inclusief psychedelica.

De Selfridge’s Corner Shop London is een felbegeerde locatie geworden voor luxe labels om een tijdelijk pop-up te openen. Na Bvlgari, Pat McGrath en Prada is het nu de beurt aan Gucci om iets neer te zetten.

Article continues after the ad

Gucci koos als thema de seventies en doopte de pop-up onder in psychedelische elementen om het geheel te 'Guccificeren'. Denk aan Studio 54, discoballen en stroboscopen, maar dan als decor voor de nieuwe collectie met het nieuwe GG Psychedelica regenbooglogo dat creative director Alessandro Michele bedacht, in het kader van de nieuwe logotrend.

Item met de meeste buzz: de vrolijke GG Psychedelica-tassen

Gucci is tot 1 maart 2020 te vinden in de Selfridge's Corner Shop, 400 Oxford St, Marylebone, Londen.

Foto's (c) Gucci

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in