Voor leuke 40+ vrouwen met stijl

Dít is Dolce Vita volgens Emilia Wickstead

En nu willen we meteen naar de Amalfikust! Het is een badmode collab om van te watertanden (of je inner Audrey Hepburn in te channelen). Emilia Wickstead, een favoriet label van de hertogin van Cambridge, is een samenwerking aangegaan met Emporio Sirenuse. Dat is het resortlabel dat in 2013 is ge...

Dít is Dolce Vita volgens Emilia Wickstead

En nu willen we meteen naar de Amalfikust!

Het is een badmode collab om van te watertanden (of je inner Audrey Hepburn in te channelen). Emilia Wickstead, een favoriet label van de hertogin van Cambridge, is een samenwerking aangegaan met Emporio Sirenuse.

Dat is het resortlabel dat in 2013 is gelanceerd door het chicste hotel aan de Italiaanse Amalfikust: Le Sirenuse Positano.

Het betreft een limited edition collectie met badkleding, kaftans en hoofddoeken om eventueel zwembadhaar fashionable onder te verstoppen.

Wickstead zocht contact met Carla Sersale, die Le Sirenuse samen met haar man runt en de kledinglijn managet met haar nichtje Violet 'omdat ik droomde van deel uitmaken van de wereld die zij hebben gecreëerd. Ik hou van alles dat aanvoelt als 'oude wereld' en glamour. Die verloren tijden leven door in Le Sirenuse."

In de campagne geen bekende vrouwen, maar vriendinnen: Antonia and Margherita De Simone zijn de drijvende krachten achter restaurant Lo Scoglio en Lola Arrivabene, een Venetiaanse ondernemer die zich met haar vriend terugtrok in een oude toren in Positano (as you do).

Foto's (c) Emporio Sirenuse

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in