Eerdere edities waren meteen uitverkocht, dus aarzel niet.

Zeeman zou Zeeman niet zijn als de winkelketen niet ook dit jaar een speciale fancollectie zou uitbrengen, speciaal voor Nederlandse en Belgische liefhebbers. Het is een absoluut cultfenomeen, eerdere edities – de trouwjurk, het gele tasje – waren in een mum van tijd uitverkocht en zijn inmiddels geliefde collector's items geworden.

Vandaar dus, dat de textielsuper komt met gloednieuwe ironische ontwerpen: van relaxte hoodies tot T-shirts en sokken. De collectie bevat ook met statement stukken zoals een Zeeman tie-dye bikini, een vissershoedje met Zeeman’s cultheld Koos...

Article continues after the ad

...en een sweater met een QR-code die ook écht te scannen is. Alles in de bekende kleuren of met het logo erop en gemaakt van goede kwaliteit.

Speciaal voor de campagne kruipt de populaire Belgische YouTuber Bockie de Repper (wie kent hem niet?) in de huid van ‘the new rich and famous’ in het dorp Sint-Martens-Latem, een van de duurste gemeentes in België.

Een dorp met het hoogste gemiddelde inkomen van het land, een eigen Ferrari-dealer en veel luxueuze villa’s aan de Leie. Een groter contrast met de eenvoudige Zeeman-stijl is bijna niet denkbaar, wat het een ideale plek maakt voor een statement met een knipoog: in de nieuwe fancollectie kan iedereen altijd zichzelf zijn.

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in