Fendi's eerbetoon aan Karl Lagerfeld.

Als eerbetoon aan de eerder dit jaar overleden ontwerper Karl Lagerfeld lanceert het Italiaanse Fendi in zijn Resort 2020-collectie de meest functionele tas van het seizoen: de Karligraphy.

More content below the advertising

De vierkante tas zorgt voor een stevig (en vooral handig) statement en is duidelijk heel anders dan de beroemde baguette. In de gesp is het logo verwerkt dat Kaiser Karl in 1981 voor het label maakte (hij schetste het in welgeteld drie seconden) en voor altijd bij Fendi zal horen.

Huidig creatief directeur, Silvia Venturini Fendi koos tweeling Reese en Molly Blutstein als gezichten van de campagne rond de nieuwe tas die verkrijgbaar is in diverse kleuren leer, van naturel tot rood à € 1490. De Karligraphy kan worden gedragen als schoudertas en crossbody.  

Foto's (c) Fendi

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in