Leuk: in de campagne zowel een 17-jarige als een 97-jarige!

Juliette Has A Gun lanceert in April een nieuwe geur: Pear Inc. Oprichter Romano Ricco omschrijft het als 'een brutale geur die triggert' en koos voor de peer omdat het zijn favoriete stuk fruit is: "Het doet me denken aan warme, zonnige dagen en goede humeuren."

Article continues after the ad

Hij omschrijft de peer als een vrucht met 'mysterieuze rondingen en sappig vlees'. Calm down, dear. Waar ruikt het nog meer naar, behalve naar peer? De nieuwe geur is een gourmand met verder musk en ambroxan. Verrassend weinig ingrediënten , verrassend pittig voor een parfum in deze familie.

Heel leuk: in de campagne zowel een 17-jarige als een 97-jarige. Pear Inc is verkrijgbaar vanaf 22 maart. Peer zit in de lift als geurnoot en speelt ook een hoofdrol in Yves Rocher Poire Caramel, Nest Wasabi, H&M Pear, Michel Klein Un Air de Comedie, Demeter Asian Pear, Dans un Jardin Poire Divine en Annick Goutal Petit Cherie.

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in