En we dénken dat het om haircare gaat #TheRachel

Jennifer Aniston (52) mag dan wat minder voor de camera staan dan in de jaren negentig, ze houdt haar inkomen leuk op peil met allerhande schnabbels.

Article continues after the ad

En daarin is ze authentiek: Jen is geen goede-doelen-tijger, geen politiek dier en geen suffragette anno 2021 – ze is altijd helemaal zichzelf.

En vult haar dagen het liefst met persoonlijke wellness zoals exercise, massages, contacten met vrienden en haar laatste bevlieging in gezond eten.

Het is dan ook geen wonder dat haar schnabbels allemaal in die categorie zitten. Kniesoor die erop let dat het wetenschappelijk allemaal niet is bewezen, Jennifer promoot water waar je beter van zou worden (SmartWater), proteïnesupplementen voor Vital Proteins Aveeno skincare, oogdruppels en uiteraard haar eigen parfums bij Elizabeth Arden, zoals Chapter One en LolaVie dat later werd omgedoopt tot Jennifer Aniston Eau de Parfum.  

Daar komt vermoedelijk op 9 september haarverzorging bij. Op Instagram teast Jennifer foto's van heur haar in een salon. Haar LolaVie site verklapt intussen iets over 'naturally you' met botanische ingrediënten in reageerbuisjes.

In 2019 liet ze al een trademark vastleggen voor 'niet-medische producten voor huid- en haarverzorging, dat past in dit plaatje. Tel daar Jennifers hitkapsel The Rachel bij op (dat ze zelf verfoeide omdat het eindeloos föhnen betekende) plus het feit dat haar kapper Chris MacMillan haar beste vriend is die haar huidige California Girl look wekelijks op peil houdt en een haarlijn is zo gek nog niet.

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in