Instagram Heeft Gesproken!

Een eau de parfum koop je niet alleen om de geur, het flesje en alles erom heen telt óók een beetje mee. Wat is nu het flesje met de meeste allure?

Article continues after the ad

Afgaand op het aantal hashtags wint Miss Dior Cherie Eau De Parfum met overmacht: de naam is gekoppeld aan 33.400 hashtags. Zeer eenvoudig, chic en klassiek mét een trendy strik. 

Ver daarachter (16.500 hashtags) staat KWW Body II van realityster en aanstaand advocaat Kim Kardashian die met haar eigen beroemde rondingen vrouwelijke vormen weer op de kaart zette.

Op de derde plaats komt Blue Sapphire (13.300 hashtags) van Boadicea the Victorious.

Nummer vier is een redactiefavorietje: de Aqua Allegoria-flesjes van Guerlain, met het kenmerkende honingraatmotief.

En de vijfde plaats is voor het flesje van Fresh Couture van Moschino. Over smaak valt te twisten, maar hij is wel zeer Instagrammable en ironisch

De poedelprijs gaat naar Viktor & Rolfs Flowerbomb Fireworks dat op de zesde plaats net buiten de top vijf valt. 

bron (c) OnBuy Fragrances

Elke week het laatste nieuws ontvangen in je mailbox? Het beste van Nouveau.nl, Máxima en cultuur voor leuke vrouwen met stijl. Schrijf je in