Het eerste deel van de vernieuwde parterre van Bijenkorf Amsterdam is sinds deze zomer geopend met shop in shops van Céline, Gucci, Prada, Dior en Tiffany & Co. Ook is het eerste deel van de vergrote accessoire afdeling geopend. Bij de verbouwing is gekozen voor een open en lichte opzet met wit marmer en details van brons staal. De ingang aan de Damzijde is vernieuwd en de roltrappen vanuit de vernieuwde accessoire afdeling zijn een kwart gedraaid.

Merken

Het accessoire aanbod omvat meer dan 5000 lederwaren van meer dan veertig merken in verschillende prijssegmenten van onder andere DKNY, Furla, Chloé, Balenciaga, Tom Ford, Stella McCartney, Loewe, Burberry en Givenchy. Deze maand zullen op de parterre nog meer nieuwe shop in shops geopend worden: Hermès, Louis Vuitton, Salvatore Ferregamo en Bottega Veneta. Later in het jaar volgen ook nog Longchamp en Cartier.

Bijenkorf Amsterdam heeft een totale vernieuwing van 7000m2, waarvan de parterre een onderdeel is. De verwachting is dat de verbouwing eind november afgerond zal zijn. De eerste etage betreft de herenmode, van schoenen tot designerkleding, op de tweede etage komt een nieuwe designermerken afdeling voor vrouwen en op de derde etage zal er een nieuwe schoenenafdeling voor dames geopend worden.

Concept space

Tot eind augustus is er direct naast de ingang aan de Damzijde een concept space van 92m2 met een selectie van de nieuwste designermerken.

www.debijenkorf.nl