Voor leuke 40+ vrouwen met stijl

Recensie The Bodyguard de musical

The Bodyguard de Musical is vanaf nu exclusief te zien in het Beatrix Theater te Utrecht. De musical is gebaseerd op de wereldberoemde film met Whitney Houston en Kevin Costner in de hoofdrol en brengt het romantische en spannende verhaal van popster Rachel Marron en bodyguard Frank Farmer. Frank...

Recensie The Bodyguard de musical

The Bodyguard de Musical is vanaf nu exclusief te zien in het Beatrix Theater te Utrecht. De musical is gebaseerd op de wereldberoemde film met Whitney Houston en Kevin Costner in de hoofdrol en brengt het romantische en spannende verhaal van popster Rachel Marron en bodyguard Frank Farmer. Frank wordt als bodyguard door popster Rachel Marron ingehuurd om haar te beschermen tegen een onbekende stalker. Hier vindt u onze recensie van The Bodyguard de musical.

Recensie The Bodyguard de musical

De locatie van het Beatrix Theater is ideaal. Als u met de trein op Utrecht Centraal aankomt, kunt u via de Jaarbeurs-uitgang het station uitlopen en dan zo direct het theater in.

The Bodyguard is een heerlijke feel good musical. Vanaf dichtbij kunt u genieten van Mark van Eeuwen als Frank Farmer. U kent Mark misschien nog wel van zijn rol als Jack in 'Goede tijden, slechte tijden'. Mark heeft van nature geen zangstem en is net als tegenspelen Romy Monteiro een nieuw gezicht in de musical wereld. Maar dat valt niet op hoor. Mark zingt zowaar bijna zuiver als hij een paar noten 'I will always love you' probeert mee te zingen. Uiterst vermakelijk.

Echter heeft iedereen het over Mark's tegenspeelster: Romy Monteiro. En inderdaad, wat een stemgeluid. Moeiteloos haalt Romy de hoge (en lage) tonen en ze doet absoluut niet onder voor Whitney Houston in haar vertolking van Rachel Marron. Herkent u Romy ergens van? Romy was in 2014 kwartfinalist bij The Voice of Holland en zingen kan ze als geen ander. Ze bezorgt menig toeschouwer kippenvel, net als musicalster Carolina Dijkhuizen, die de rol van Nicki Marron, de zus van Rachel vertolkt.

De cast

• Romy Monteiro – Rachel Marron
  • Mark van Eeuwen – Frank Farmer
  • Dave Mantel – Frank Farmer (wisselt de rol af met Mark van Eeuwen)
  • Carolina Dijkhuizen – Nicki Marron
  • Ruurt de Maesschalck – Bill Devaney
  • Patrick Martens – Sy Spector
  • Zjon Smaal – Tony
  • Bram Blankenstijn – Stalker
  • Robbert van den Bergh – Ray Court, cover Frank Farmer, cover Bill Devaney
  • Lars van Sermond, Urvin Monte, Gaia Aikman, Tjindjara Metschendorp, Charmaine Kloof, Lorenzo Kolf, Daniel Vissers, Alessandro Pierotti – ensemble
  • Rubiën Florens Vyent – backing vocalist, cover Nicki Marron
  • Wencke Hecker, Joëlle Groen, Samantha Klots, Robert Prein, Kay Heijen, Mathijs Pater,Laurie van Iersel – swing

Een echte aanrader

Via de pijlen '>>' kunt u door onderstaande beeldengallerij bladeren.

Naast de nodige feel good en meezing momententen, bevat The Bodyguard spanning en sensatie, versterkt door goede licht- en geluidseffecten. Een groot gedeelte van de spanning kunnen we ook toeschrijven op conto van Bram Blankenstijn (vertolkt de rol van stalker). En ook de andere personages, zoals Patrick Martens in de rol van Sy Spector, de agent van Rachel, maken deze musical een memorabele avond uit. Niet voor niets krijgt de cast elke avond een staande ovatie. Spanning, sensatie, liefde, humor en muziek waar je niet stil bij kunt blijven zitten. Nouveau heeft genoten.

Bestel nu uw kaarten via Nouveau Musical Club (alleen 1e en 2e rang) en profiteer van een gratis upgrade.

Bekend Nederland over The Bodyguard de musical

Bestel hier uw tickets voor The Bodyguard